در حال خواندن
رادیو اینترنتی عصر پرداخت با اولین مناظره آنلاین اعلام موجودیت کرد
0

رادیو اینترنتی عصر پرداخت با اولین مناظره آنلاین اعلام موجودیت کرد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-02-26

در دنیای امروز که همه صنایع و کسب و کارها با موج تحول دیجیتال در حال دگردیسی اند، رسانه های دیجیتال نقش مهمی در توسعه فرهنگ، اطلاع رسانی و آموزش دارند. در همین راستا عصر پرداخت در آغاز سال ۱۳۹۹ شکل گرفته است و این رسانه فعالیت خود را پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت الکترونیک دنبال می کند و امیدوار است با حمایت مخاطبان فرهیخته خود بتواند نقش خود را در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به خوبی ایفا کند.

به گزارش نود فناوری – در روزهای اخیر با توجه شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده، عصر پرداخت تصمیم گرفت، برنامه های خود را بر بستر سایبری ادامه دهد تا مخاطبان بتوانند به صورت آنلاین از این برنامه ها استفاده کنند.
در همین راستا اولین مناظره آنلاین، با عنوان “بانکداری دیجیتال:حرف تا عمل” چهارشنبه ششم فروردین ماه ۹۹ با حضور با حضور فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین و محمد صادقی معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین با اجرای عبداله افتاده روزنامه نگار، از طریق لایو کست اپلیکیشن کست باکس با حضور مخاطبان شبکه بانکی به صورت مجازی برگزار شد.

در این مناظره فرهاد اینالوئی با اشاره به اینکه نباید برای راه اندازی بانک دیجیتال منتظر رگولاتور ماند بلکه باید با حرکت رو به جلو رگولاتور بانکی را در این مسیر همراه کرد، اما محمد صادقی نیز با تاکید بر اینکه پیش از انجام هر کاری باید برای دگردیسی دیجیتال در شبکه بانکی حتما نقشه راه ترسیم شده از سوی رگولاتوری داشته باشیم چرا که احتمال دارد در آینده سیاست گذار در یک حرکت ضربتی تمام کارهای انجام شده را زیر سوال ببرد. در این مناظره به ابهامات بسیاری در این حوزه پاسخ داده شد که شما را به شنیدن آن دعوت می کنیم.

 

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر