در حال خواندن
فایل صوتی میزگرد باز طراحی شعب بایدها و نبایدها منتشر شد
0

فایل صوتی میزگرد باز طراحی شعب بایدها و نبایدها منتشر شد

نویسنده:  عبداله افتاده1399-03-20

همانگونه که می دانید تعداد زیاد شعب بانک ها در سطح شهرها به خصوص در کلان شهر تهران منجر به نازیبایی فضای شهری شده و علاوه بر این به دلیل هزینه بالای املاک و راه اندازی سرویس های مورد نیاز برای تاسیس، تجهیز و راه اندازی شعب به تعداد بالا منجر به تحمیل فشار اقتصادی مضاعفی بر نظام اقتصادی کشور و بدنه بانک ها شده است.

رادیو اینترنتی عصر پرداخت – این در حالی است که تغییر در نگرش بانکداری جهانی از ارائه محصولات و خدمات توسط اپراتور شعبه ای بصورت سنتی به استفاده از خدمات بانکداری با همراهی و مشاوره راهبر بانکی، منجر به خلق مفهوم تازه ای به نام بازطراحی شعب (Branch Transformation) در نظام بانکی بین الملل شده است.

در این رویکرد جدید هدف ارائه محصولات متنوع پولی و مالی و خاص منظوره، با توجه به سلیقه و خواست مشتری و دسترسی به محصول و نهایتا با کمک ابزار دیجیتال با مشاوره راهبر بانکی به مشتری ارایه خدمت میشود.

بازطراحی شعبه، به معنای استفاده صرف از فناوری نیست؛ بلکه به معنای بازنگری مجدد در نقش شعبه، بازطراحی فرآیندهای کاری، توسعه دستگاه‌های هوشمند همراه با چیدمان جدید شعبه است؛ به گونه‌ای که تجربه منحصربه‌فردی برای مشتری ایجاد کند.

اینها موضوعاتی است که در این برنامه با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری بانک ملی، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو و کارشناس برنامه مهرداد خسروی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری تجارت حکمت در خصوص آنها به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

از شما دعوت می کنیم این میزگرد صریح را بشنوید

اسپانسر این اپیزود شرکت سامانه های یکپارچه بزرگ فردا

 

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر