در حال خواندن
قسمت ششم سریال صوتی ظهور بانک‌های مخابراتی منتشر شد: توسعه مدل‌های مشترک کسب و کاری جدید
0

قسمت ششم سریال صوتی ظهور بانک‌های مخابراتی منتشر شد: توسعه مدل‌های مشترک کسب و کاری جدید

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-07-19

 شرکت‌های تلکو و بانک‌ها، در توسعه مدل های کسب و کار خودشان هر دو مجبور به توسعه با مدل پلتفرمی هستند و همین موقعیت مشترک این دو بازیگر بزرگ پتانسیل خوبی برای توسعه مدل‌های مشترک کسب و کاری جدید فرآهم کرده است.

در این اپیزود به مشارکت تلکو و صنعت بانکداری از دیدگاه مدل‌های کسب و کار و چالش‌های آن می‌پردازیم. این نوع مشارکت، دارای یک فرایند تدریجی که بر اساس جغرافیا و بازار متفاوت است و نیاز به پذیرش بازار و مصرف کننده دارد.

 

تهیه کننده : لرنودیو

پخش کننده : عصر پرداخت

مدیر اجرایی : عبداله افتاده

دبیر اجرایی : هومن رضوی

نویسنده:  اسمهان حکاک

ویراستار فنی : سید بهنام خاکباز

ویراستار و راوی : ساغر مشهدی زاده

تدوین گر: پرستو موسوی

اسپانسر : همراه اول

برای اینکه با سریال تلکوبنکینگ بیشتر آشنا بشید، ابتدا باید بگیم که تلکو بنک چیه. تلکوبنک حاصل همکاری و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های مخابراتی برای ارائه محصولات مشترک به مشتریانه. ما تو لرنودیو برای اولین بار، سریال صوتی “تلکوبنکینگ” رو با حمایت همراه اول تهیه کردیم که توسط عصر پرداخت پخش میشه. این سریال شامل ۱۰ اپیزوده که توی هر اپیزود اون، یک موضوع و جنبه جدید از تلکو بنکینگ به صورت تخصصی بررسی و ارائه میشه.

 

قسمت ششم: توسعه مدل‌های مشترک کسب و کاری جدید

 

در دنیای امروز؛ مدل کسب و کاری سازمان‌­های بزرگی مثل شرکت‌­های مخابراتی تبدیل به یک پلتفرم جامع شده که نیازمند مشارکت­‌های کسب و کاری در لایه خدمات با سایر بازیگران است. در چنین شرایطی و همراه با کاهش تعاملات مخابراتی­‌ها با مشتریان نهایی، فشار رقابتی بر آنها روز به روز زیادتر می شود.

حالا مشابه همین روند هم در مورد صنعت بانکداری اتفاق افتاده و با توسعه بانکداری باز؛ در عمل بانک­‌ها به سمت پلتفرم شدن حرکت می­کنند و بازیگران جدید با ابتکار عمل و ارائه خدمات نوآورانه می­توانند عاملی برای شکل‌گیری مدل­‌های کسب و کاری جدید شوند.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
100%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر