در حال خواندن
قسمت پنجم سریال صوتی ظهور بانک‌های مخابراتی منتشر شد: مدل‌های سرمایه‌گذاری در شکل‌گیری تلکوبانک‌ها
0

قسمت پنجم سریال صوتی ظهور بانک‌های مخابراتی منتشر شد: مدل‌های سرمایه‌گذاری در شکل‌گیری تلکوبانک‌ها

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-07-12

 روند قابل اعتنایی که در دو صنعت مخابرات و بانکداری در حال وقوع است؛ حرکت بازیگران بزرگ و سنتی یعنی اپراتورها و بانک‌ها به سمت پلتفرمی‌سازی کسب و کارها است تا این امکان فرآهم شود که کسب و کارهای فرابانکی و OTT در این بستر فضای بازیگری داشته و عمق خدمات را افزایش دهند. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که کسب و کار مادر و سنتی به سمت استاندارد شدن پیش برود و به این ترتیب، به مرور شاهد آن خواهیم بود کسب و کارهای کوچک‌تری برای ایجاد خدمات جدید و خدمات ارزش افزوده بر بستر آن بازیگران شکل می‌گیرد. در این اپیزود انواع مدل‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت تلکوبانک‌ها رو مرور و بررسی کردیم.

 

تهیه کننده : لرنودیو

پخش کننده : عصر پرداخت

مدیر اجرایی : عبداله افتاده

دبیر اجرایی : هومن رضوی

نویسنده:  اسمهان حکاک

ویراستار فنی : سید بهنام خاکباز

ویراستار و راوی : ساغر مشهدی زاده

تدوین‌گر: پرستو موسوی

اسپانسر : همراه اول

برای اینکه با سریال تلکوبنکینگ بیشتر آشنا بشید، ابتدا باید بگیم که تلکو بنک چیه. تلکوبنک حاصل همکاری و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های مخابراتی برای ارائه محصولات مشترک به مشتریانه. ما تو لرنودیو برای اولین بار، سریال صوتی “تلکوبنکینگ” رو با حمایت همراه اول تهیه کردیم که توسط عصر پرداخت پخش میشه. این سریال شامل ۱۰ اپیزوده که توی هر اپیزود اون، یک موضوع و جنبه جدید از تلکو بنکینگ به صورت تخصصی بررسی و ارائه میشه.

 

قسمت پنجم: مدل‌های سرمایه‌گذاری در شکل‌گیری تلکوبانک‌ها

 

با تغییرمدل کسب‌وکار این بازیگران بزرگ؛ به تدریج مدل عملیاتی آن‌ها هم به سمت مشابه شدن پیش می­رود. یعنی دو بازیگر بزرگی که زمانی تک­تاز در کنار مشتری خود بودند؛ خودشان به زیرساخت و پلتفرمی برای سایر کسب‌وکارها تبدیل می‌شوند. در چنین شرایطی مشارکت یکی از موضوعات محتمل در آینده­ی کسب‌وکار هر دو بازیگر است.

در این اپیزود از سریال صوتی ظهور بانک‌های مخابراتی، به بررسی مدل‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری برای شکل‌گیری تلکوبنک‌ها می‌پردازیم.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر