در حال خواندن
مبنا فرتاک آریا برگزیده ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد
0

مبنا فرتاک آریا برگزیده ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد

نویسنده:  علی اصغر افتاده1401-03-11

در دنیای امروز آمار و ارقام و مهمتر از آن تجزیه و تحلیل آن ها نقش مهمی در تصمیم گیری ها ایفا می کنند. در حوزه تجارت، شرکت ها و سازمان ها از یک سو با بررسی دیتای موجود می توانند جایگاه خود را در میان رقبا بسنجند و بر اساس آن رویه های بعدی خود را بچینند. از سوی دیگر نیز مصرف کنندگان کالا و خدمات با استفاده از این داده ها می توانند معیار مناسبی برای انتخاب داشته باشند.

با توجه به آنچه گفته شد رتبه بندی شرکت ها توسط سازمان های ناظر یا فرادستی نیز یکی از روش هایی است که داده های طبقه بندی شده را در اختیار عموم قرار می دهد و می تواند معیار مناسبی برای تصمیم گیری ها درنظر گرفته شود. یکی از معیارهای رتبه بندی می تواند میزان رضایتمندی مشتریان باشد که این مهم در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در ششمین سال متوالی مورد بررسی قرار گرفته است.

موضوع این گزارش بررسی شرکت خدمات مبنا فرتاک آریاست که در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به عنوان شرکتی برگزیده انتخاب شده است.

مبنا فرتاک آریا از شروع تا امروز

سال تاسیس شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا که با هدف یکپارچه سازی خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی تاسیس شده است به سال ۱۳۹۳ بازمی گردد.

شرکت مبنا فرتاک آریا خدماتی را در حوزه های مختلف پرداخت مطابق با قوانین شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با کمک یک تیم کاری متخصص و توانمند ارایه می دهد. این خدمات در بستر شبکه پایانه فروش (POS)، بستر اینترنت (IPG) و بستر تلفن همراه (USSD) ارایه می شود. از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به نصب و پشتیبانی دستگاه های   POSو پشتیبانی فنی و نگهداری آن ها اشاره کرد.

شرکت مبنا فرتاک آریا با بهینه سازی فرآیندهای خود در جهت افزایش کیفیت خدمات موفق به کسب استاندارهای مختلفی شده است که از جمله آن ها می توان از استاندارد ISO9001:2015 سیستم های مدیریت کیفیت خدمات و محصول برای ارائه روش پرداخت الکترونیکی و پرداخت خرد و مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، استاندارد  ISO10004:2018سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان و  ISO9001:2015سیستم های مدیریت کیفیت خدمات و محصول برای فروشگاه اینترنتی و مبنای قیمت گذاری و فروش تجهیزات پرداخت الکترونیک فروشگاه ها و بانک ها نام برد.

مبنافرتاک آریا و رضایتمندی مشتری

در ایجاد رضایتمندی هر مشتری دو فاکتور اساسی کیفیت و قیمت هستند که با توجه به نوع سرویسی که مشتری دریافت می کند، محدوده آن مشخص می شود.

همان طور که در تاریخچه مختصری از شرکت مبنافرتاک آریا نیز مشاهده می شود، این شرکت همواره دو عامل کیفیت و قیمت را به منظور ایجاد حس رضایتمندی در مشتریان خود درنظر داشته است و موفق به کسب استانداردهایی شده است که دو اصل اساسی کیفیت و قیمت را شامل می شوند.

بر همین اساس شرکت مبنا پرداخت آریا در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به عنوان شرکت برگزیده انتخاب شده است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
75%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
8%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
17%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر