در حال خواندن
دلایل توقف توسعه در هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانکی چیست؟
0

دلایل توقف توسعه در هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانکی چیست؟

نویسنده:  عبداله افتاده1403-02-12

یکی از موضوعات جدی در چند سال گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار کاهش سرمایه‌گذاری بانک‌ها در فناوری‌های جدید است. در کنار آن کندی و لختی رگولاتور بانکی در تدوین مقررات جدید در حوزه فناوری‌های نوظهور و همچنین نبود نقدینگی و کاهش قدرت سرمایه‌گذاری بانک‌ها موجب شده تا شاهد اتفاق جدید در این بخش نباشیم و عملا همان سرویس‌های قدیمی توسط بانک‌ها گاها با روکش جدید به مردم ارایه شود.
عصر پرداخت – البته دلایل دیگری همچون حیاط خلوت بودن هلدینگ‌های بانکی برای به کارگیری نیروهای خودی و همچنین ورود مدیران بانکی در هلدینگ‌ها و تصمیم‌گیری خارج از هلدینگ برای شرکت‌های زیرمجموعه موجب شده تا حاکمیت شرکتی در بسیاری از این هلدینگ‌ها دچار مسئله شده و مدیران آنها نیز برای حفظ جایگاه خیلی رقبتی برای مقابله با این روند را از خود نشان ندهند.
در برنامه امشب که با اجرای عبداله افتاده مجری کارشناس برنامه و مسعود وکیلی‌نیا مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا برگزار شده در خصوص موضوعات فوق به گفت و گو نشستیم.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر